”Jag ser alltid fram emot mina dagliga kontakter med både kollegor och kunder.”
- Jag blev en del av Orbit One 2015, och har nu varit här i åtta år. Som Account Manager fungerar jag som kundens röst i vår organisation, med en fot på kundens planhalva där jag försöker förstå deras behov och förväntningar, samtidigt som jag har stadigt fotfäste på företaget sida. Utmaningen är att hitta rätt balans så att vi kan uppnå vårt gemensamma mål, att öka värdet på deras produktion.
Något nytt varje dag
- Det bästa med att arbeta på Orbit One är att det är något nytt varje dag, något som passar mig perfekt. Jag gillar utmaningar och är en väldigt social person. Jag ser alltid fram emot mina dagliga kontakter med både kollegor och kunder. Vår verksamhet kräver flexibilitet och ett öppet sinne mot de dynamiska förändringarna på marknaden. Det är något som jag gillar, och med tillräcklig följsamhet kan man lära sig mer och skapa mer.
Orbit One har ett jättebra sätt att arbeta och möta utmaningar
- Orbit One har en utomordentlig kombination av erfarna medarbetare som sitter på mycket kunskap, men vi drar också nytta av ett antal yngre teammedlemmar som kommer med andra perspektiv och infallsvinklar och nya arbetssätt. Vad jag verkligen gillar med att vara en del av Orbit One är värderingarna, det svenska sättet att arbeta och hur vi hanterar problem och utmaningar. Allas åsikter är viktiga och spelar roll för gruppen. Internutbildning är också en hörnsten hos Orbit One, och jag personligen har fått möjlighet att lära mig mer om projektledning, om hur man blir en bra ledare och om hur man hanterar kunder.
- Namn: Paweł Panikowski.
- Bor i: Prabuty, Polen.
- Arbetar som: Account Manager.
- Utbildning: Institutionen för företagsledning, Gdańsk tekniska universitet.
- Motiveras av: Personlig utveckling och att ställas inför utmaningar.
- Fritid: Jag tycker om att spela basket, tillbringa tid med min fyraåriga dotter och ta hand om trädgården. Jag gillar också modern teknik och att hålla mig uppdaterad om den senaste utvecklingen.